Obchodní podmínky
Kontaktní údaje
Jméno: Jindřiška Musilová
Sídlo: Žlutická 1614/10 Plzeň
IČ: 46831177
E-mail: tanisek @volny.cz
Kontaktní adresa: Žlutická 10 Plzeň
Seznam provozoven:www.NaRynku.cz je internetový obchod
Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím internetového obchodu www.NaRynku.cz. S těmito obchodními podmínkami má kupující možnost se seznámit před odesláním své objednávky a je na ně dostatečně předem upozorněn. Kupující odesláním své objednávky potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí.
Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.NaRynku.cz je Veronika Kocková, místem plnění ze všech smluvních vztahů je Žlutická 36 Plzeň.
Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky.
Řádně vyplněná a prostřednictvím internetového obchodu www.NaRynku.cz odeslaná učiněná objednávka kupujícího je závazným návrhem na uzavření kupní smlouvy s prodávajícím, přičemž kupující je svým návrhem na uzavření kupní smlouvy vázán po dobu 21 dní od odeslání objednávky.
Prodávající potvrdí neprodleně obdržení objednávky ve smyslu § 1827 odst. 1 občanského zákoníku prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce, přičemž toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího, přičemž za akceptaci se považuje odeslání zboží ze strany prodávajícího kupujícímu nebo výslovná akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího prostřednictvím e-mailu.
Spotřebitel má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku odeslání zboží. Výjimku tvoří výrobky vyráběné na zakázku podle přání zákazníka. Zboží vyráběné na zakázku podle přání zákazníka, je zbožím, které je oproti provedení uvedeného na stránkách prodávajícího, pozměněno. Za zboží vyráběné na zakázku se rovněž považuje zboží, kde je namalován či napsán na výrobek nápis podle přání zákazníka. Tuto skutečnost (zrušení objednávky) je spotřebitel povinen prodávajícímu oznámit e-mailem.
V případě, že kupující chce zrušit objednávku na zboží vyráběné na zakázku, podle přání zákazníka, a již bylo započato s výrobou, uhradí spotřebitel poměrnou část ceny výrobku, podle míry dokončenosti výrobku. Míru dokončenosti výrobku určí prodávající podle stavu prací na výrobku.
Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Kupní smlouva je po uzavření archivována pouze po dobu nezbytně nutnou pro její vyřízení, přičemž po tuto dobu je možné ji na písemnou žádost spotřebitele zpřístupnit. Měnit objednávku a opravovat chyby lze do okamžiku předání zboží k odeslání.
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží (u kupní smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; u kupní smlouvy, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží).
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího, a to pouze elektronicky na emailovou adresu prodávajícího formou jednostranného právního jednání .
Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, budou mu vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávající obdrží vrácené zboží. Pro vrácení plateb použije prodávající bankovního převodu. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od kupní smlouvy, musí spotřebitel zaslat zpět, přičemž spotřebitel ponese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle prodávajícímu zboží zpět před uplynutím 14 dnů. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. Prodávající vrátí částku obsahující cenu vráceného zboží a náklady na dopravu ke spotřebiteli, nikoli náklady na dopravu zpět k prodávajícímu.
Spotřebitel nemůže v souladu s § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy:
Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno. Nelze také odstoupit od smlouvy na zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů. Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody.
V případě kupujícího, který není spotřebitelem, není možné od smlouvy odstoupit.
Náklady na poštovné i balné, které kupující zvolil v objednávce, nese kupující a tyto náklady se řídí aktuálním ceníkem prodávajícího, který se nachází na internetových stránkách www.NaRynku.cz. Prodávající si vyhrazuje právo změnit způsob dopravy před odesláním s ohledem na celkové rozměry a hmotnost zásilky, to se týká především objednávek s vetším množstvím zboží, či zbožím vyráběným podle přání zákazníka.
Expedice zboží (dodavatel -> přepravní služba)
Dodací lhůta (přepravní služba -> zákazník) – situace, kterou, bohužel prodávající nemůže ovlivnit.
Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.
Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:
Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.
Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.
Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,
Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
Prodávající odpovídá kupujícímu, který je spotřebitelem, že zboží při převzetí nemá vady, zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady do 24 měsíců od převzetí zboží.
Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Nebrání-li tomu povaha věci, lze potvrzení nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedené údaje.
Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
Prodávající neposkytuje kupujícímu, který není spotřebitelem, záruku za jakost zboží, není-li tak výslovně mezi smluvními stranami sjednáno. Odpovědnost prodávajícího za vady se v takovém případě řídí občanským zákoníkem.
Nejsme plátci DPH. Ceny jsou konečné. Součástí dodávky zboží je řádný daňový doklad. Veškeré ceny zboží včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.
Prodávající poskytuje různé druhy slev (věrnostní, objemové, za doporučení známým apod.). Každá sleva má pravidla pro užití.
V případě, že sleva nebo slevový kupon bude uplatněn v rozporu s pravidly dané slevy či slevového kuponu má prodávající právo takové uplatnění slevy nebo slevového kuponu odmítnout. V takovém případě je kupující informován a bude mu nabídnuta možnost vyřídit objednávku bez této slevy či uplatněného kuponu.
Pravidla a podmínky pro uplatnění konkrétní slevy jsou přiloženy buď přímo ke slevě (formou informací), nebo je u slevy uveden odkaz na webové stránky, kde jsou pravidla slevy podrobně popsány. V případě, že dojde při výkladu slevy k nejasnostem, platí výklad použití prodávajícího.
Každou slevu, nebo kupon lze uplatnit pouze jednou, pokud není výslovně uvedeno jinak. V případě více násobného použití má prodejce právo odmítnout takovou slevu uznat.
V případě, že slevu uplatní kupující, který není spotřebitel a nejedná se o zakoupené dárkové poukazy má prodávající právo takové uplatnění slevy a slevové kupony odmítnout.
V případě, že je hodnota dárkového poukazu, či slevového kuponu vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na nový poukaz či kupon nepřevádí a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí.
Veškeré osobní údaje, které jsou prodávajícímu sděleny, nebudou bez souhlasu kupujícího poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Kupující může kdykoliv požádat o jejich změnu či vymazání e-mailem. Své údaje může kupující měnit na internetových stránkách www.NaRynku.cz v sekci „Váš účet“. Kupující odesláním objednávky souhlasí s tím, aby jeho osobní údaje byly předány dopravci, a to pouze za účelem doručení zboží.
V průběhu následujících 20ti dnů Vám bude zaslán hodnotící dotazník Heureka.cz. Můžete se tak podělit o své zkušenosti s nákupem a zbožím s ostatními. Budeme velmi rádi, pokud dotazník vyplníte.
Objednávka spotřebitele je po svém doručení prodávajícímu jako návrh na uzavření kupní smlouvy archivována za účelem jejího splnění a další evidence. Jednotlivé technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy jsou spotřebiteli zřejmé z vlastního procesu objednávky. Kupující má možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění samotné objednávky nese kupující. Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci.
Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
V případě sporu mezi kupujícím spotřebitelem a prodávajícím může spotřebitel využít též možnosti mimosoudního řešení sporu. V takovém případě může kupující spotřebitel kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) a postupovat dle pravidel tam uvedených. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze nalézt též na stránkách České obchodní inspekce. Zahájit alternativní řešení sporu je rovněž možné prostřednictvím on-line formuláře na stránkách https://webgate.ec.europa.eu/odr/.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 7. října 2018.
_________________________________________________________________________________
Jméno
Adresa
tel.
V____________ dne______________
Věc: Odstoupení od smlouvy dle § 53 občanského zákoníku
Ve Vašem internetovém obchodě jsem si objednal _______________________________ ___________________________________________ v hodnotě ___________________Kč.
Toto jsem od Vás obdržel dne ___________________________
Má objednávka má číslo _______________________________________
Na základě § 53 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od uzavřené kupní smlouvy týkající se výše uvedeného zboží. Zakoupené zboží vracím spolu s tímto dopisem či samostatnou zásilkou na Vaší adresu (vyberte jednu z možností).
Zaplacenou částku prosím vraťte v zákonné třicetidenní lhůtě složenkou na moji výše uvedenou adresu či účet číslo _________________________________________________
S pozdravem
___________________
podpis
Podmínky ochrany osobních údajů
I.
Základní ustanovení
adresa: Žlutická 36 Plzeň
email:tanisek @volny.cz
telefon: 725 879 279
II.
Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
III.
Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
IV.
Doba uchovávání údajů
V.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
VI.
Vaše práva
VII.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
VIII.
Závěrečná ustanovení
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 7.9.2018.
________________________________________________________________________________
Doprava a platba
Osobní odběr je možný v Plzni.
Platba možná bezhotovostně na účet, na dobírku, či osobně. U zboží vyráběného na zakázku si vyhrazujeme požadovat platbu předem.
Zboží zasíláme pomocí služby Českou poštou .
Je pro nás důležité, aby Vám bylo zboží doručeno nepoškozené, proto balení věnujeme značnou pozornost a péči. Jako obalový materiál pro křehké zboží používáme již použité bublinkové folie a to z důvodu lepšího využití plastových obalů a recyklace. Věříme, že náš způsob ZeroWaste balení pochopíte J
Doporučený balíček ČR platba předem 85,-Kč
Doporučený balíček SR platba předem (není možná dobírka) -150,-Kč
________________________________________________________________________________________
Výroba na zakázku
– Malování na textil – zákazník si zvolí velikost, barvu, typ oděvu, motiv. Já pak následně podle stavu skladu nabídnu možnosti, které v současné době máme – co se týká oděvů. Rozhodne-li se zákazník pro nabízené možnosti, navrhnu motiv a namaluji jej na vybraný obleček a zašlu fotografii zákazníkovi na e-mailovou adresu. Zákazník se může ještě před zaplacením rozhodnout, zda si malovaný oděv vezme či ne. V případě personifikace oděvů (nápis, jméno) jsou tyto psány až po odsouhlasení obrázku a oděv je následně nastává změna podmínek odstoupení od Kupní smlouvy. Při výrobě na zakázku je třeba počítat 7-14 dní čekací doby, podle mé aktuální vytíženosti a množství objednávek na zakázku.
-Tvorba z polymerových hmot (lžičky, figurky, šperky..) – Opět vše záleží na domluvě, i tato tvorba je časově omezena mými momentálními možnostmi a vytížeností. Ovšem snažím se vždy vše zvládnout do 14 dní maximálně.
- Chcete-li si objednat výrobek, na který aktuálně nemám potřebný materiál, prosím, počítejte se zdržením důležitým na sehnání či objednání materiálu.
- Máte-li časový skluz, ozvěte se mi raději na telefon, klidně formou SMS, pokusím se Vám vyjít vstříc, protože Vaši situaci naprosto chápu :-D